Menu Sluiten

Adres Voor Administratie Antwerpen

Offis� is Officieel erkend door de overheid als dienstverlener aan vennootschappen. Je krijgt hier dus een �cht bemeubeld deelkantoor – altijd voor je toegankelijk – met een 100 legaal adres

offis: je officiële kantoor

  • 24/7-toegang
  • Ontvang je bezoekers in de spreekkamer privé
  • Vestig je zetel & fiscaal domicilie* bij offis

Wat kan je van offis® verwachten?

Bij offis krijg je veel van wat je nodig hebt als je serieus vooruit wil met je zaak.

Je krijgt 24/7 toegang tot je reële kantoor met je eigen vaste bureautafel. Je krijgt een wettig erkend adres voor je zetel met fiscaal domicilie*. Je krijgt ook: kantoorinfrastructuur, spreekkamer privé met je bezoekers, toegang tot de tuin en nog veel meerKlik hier voor de Packagedeal.

Ons aanbod

Wat krijgt u van kantoor offis?

U krijgt een vaste bureautafel of privékantoor in een kant-en-klare gemeubelde locatie waar u de zetel voor uw vennootschap kan vestigen. 

U krijgt stilte op uw werkplek, want er mag niet worden gepraat. 

Uw goederen in het offis-gebouw zijn verzekerd voor een werkelijke waarde van 500 euro voor een deelwerkplek en 1500 euro voor een privékantoor. Daarbovenop heeft offis een bedrijfspolis aansprakelijkheidsverzekeringen.

offis respecteert de wetgeving inzake het fiscaaal domicilie. offis is dus geen virtueel kantoor, want dat is illegaal als u ook een fiscaal domicilie wil.

De wettelijke voorwaarde voor een fiscaal domicilie is dat u de werkelijke leiding en het beheer van uw vennootschap uitsluitend verricht op het fiscale domicilie. Dus, u neemt er de belangrijkste zakelijke beslissingen, boekhoudt er, en ontvangt er de fiscus.

U krijgt daarom bij kantoor offis:

  • een vaste werkplek, 24/7 toegankelijk
  • een spreekkamer privé op basis van beschikbaarheid (reserveren)
  • een all-in bemeubeld deelkantoor of privékantoor: nutsvoorzieningen, locker, internet, printer en bureaubenodigdheden, en dus ook inclusief onroerende voorheffing, gemeentelijke heffing en verzekering. Overeenkomst kantoor offis.

U krijgt ook een afsluitbare brievenbus in het offis-gebouw OF uw post wordt doorgestuurd via Bpost of via mail (ingescand).

9243776

Meer info

tags: Maatschappelijke Zetel Postbus Adres – Maatschappelijke Zetel Postbus Adres Antwerpen – Maatschappelijke Zetel Postbus Adres Nodig – Maatschappelijke Zetel Antwerpen Nodig – Zoektocht Naar Maatschappelijke Zetel Postbus Adres – 

Wenst u meer info over adres voor administratie antwerpen kijk dan vlug op https://offis.be | Adres Voor Administratie Antwerpen

Postbussen | Kantoren | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Adres voor administratie antwerpen

sluiten home voor de bestuurder onderhoud bandencentrales bijstand carrosserie buitenland glasbreuk schademelding wat bij einde contract voor de fleetmanager onze diensten fleetmanagement offerte aanvragen leasing renting onze diensten tankkaart nmbskaarten pcard nieuwe mobiliteit esteps escooters autodelen mobiliteitsapp over ciacfleet nieuws waarom ciacfleet contactformulier d handslease contact covid my ciac fleet ontdek de mobiliteits app van ciacfleet home voor de bestuurder onderhoud bandencentrales bijstand carrosserie buitenland glasbreuk schademelding wat bij einde contract voor de fleetmanager onze diensten fleetmanagement offerte aanvragen leasing renting onze diensten tankkaart nmbskaarten pcard nieuwe mobiliteit esteps escooters autodelen mobiliteitsapp over ciacfleet nieuws waarom ciacfleet contactformulier d handslease contact covid my ciac fleet privacy deze privacyverklaring geldt voor de website https www.ciacfleet.be en aanverwante domeinen. Uitgebaat door ciacfleet b.

zoeken naar zoek zoek contact jobs open navigatie home contact huurder huurder alles over huren reparatie aanvragen sluikstort melden onze huurderskantoren controle en toezicht een klacht melden een compliment geven wie is mijn contactpersoon heb je een vraag bij woonhaven werken we volgens het klik bel kom principe. Contacteer ons eerst digitaal lukt je dat niet bel dan even adres voor administratie antwerpen voor uw firma op maat Langskomen in onze kantoren doe je alleen maar als het echt nodig is. Verandert jouw gezinsgrootte of je inkomen of heb je een vraag over administratieve zaken dan contacteer je onze huurdersadministratie liefst via mail of telefonisch. Contact email huurderatwoonhaven.be woonhaven antwerpen tav huurdersadministratie jan denucstraat antwerpen onze huurderskantoren meest gezocht maatregelen tegen corona update veilig wonen aanpak overlast de verschillende kosten wie is woonhaven over woonhaven wie is woonhaven nieuws jobs onze kantoren publicaties privacy onze nieuwsbrief .

Kennisgeving over Adres voor administratie antwerpen

home onze kliniek team rondleiding raadpleging medisch aanbod spoed contact financile informatie home onze kliniek team rondleiding raadpleging medisch aanbod spoed contact financile informatie privacy policy bedrijf dierenklinieksintjan b.v. kapelsesteenweg brasschaat telefoonnummer emailadres infosintjan.be dierenkliniek sintjan kapelsesteenweg brasschaat dierenartsenpraktijk sintjan st.jansplein antwerpen verwerking van persoonsgegevens dierenkliniek sintjan. Verwerkt persoonsgegevens met het oog op efficint klantenbeheer administratie patintenzorg opvolging dossiers verkopen geneesmiddelenadministratie en het verzenden van gepersonaliseerde uitnodigingen. Hiervoor kunnen uw gegevens uitgefilterd worden om een specifieke doelgroep te bereiken bent u geïnteresseerd in de prijs van adres voor administratie antwerpen Rechten van de betrokkene de klant heeft ten allen tijde recht op een volledige weergave van .